Tiedote kesän 2020 harjoittelupaikoista

29.10.2019

Hae mukaan kehityspolulle!

Mhy Pohjois-Savon kehityspolku on harjoitteluohjelma metsäalan opiskelijoille. Haemme polulle metsäalan opinnoissaan alkutaipaleella olevia (2.vuosikurssin) opiskelijoita. Kehityspolulle valittavilta vaadimme hyvää menestystä metsäalanopinnoissa. Vastapainoksi tarjoamme mahdollisuuden tehdä kaikki opintoihin liittyvät toimihenkilöharjoittelut sekä opinnäytetyön metsänhoitoyhdistyksessämme. Lisätietoja kehityspolusta antaa Pekka Sahlman tai Juha Huttunen. Kehityspolku valinnoista ilmoitetaan helmikuun aikana.

Kehityspolun infotilaisuudet

12.11.2019 Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu, Mikkeli
20.11.2019 Karelia Ammattikorkeakoulu, Joensuu (lisätietoja infotilaisuuksista Juha Huttuselta)

Kehityspolkuhakemukset osoitteeseen pekka.sahlman@mhy.fi ja viestin otsikoksi "Kehityspolkuhakemus". Liitä hakemukseesi ajantasainen opintorekisteriote nykyisistä metsäalanopinnoistasi, sekä muut oleelliset työ- ja opintotodistukset. Jätä hakemus 31.12.2019 mennessä!

Ensisijaisesti täytämme harjoittelupaikat kehityspolku-hakijoiden joukosta, mutta tarvittaessa huomioimme myös muut vapaamuotoiset harjoittelupaikkahakemukset.

Metsuriharjoittelu
Mikäli haluat metsuriharjoitteluun, joka sisältää taimien istutusta ja raivaussahatöitä, ota yhteys suoraan metsänhoitoesimiehiimme. Yhteystiedot löydät osoitteesta www.mhy.fi/pohjois-savo/yhteystiedot