Tiedote harjoittelupaikoista 2021

24.11.2020

Hae mukaan kehityspolulle!

Mhy Pohjois-Savon kehityspolku on harjoitteluohjelma metsäalan opiskelijoille. Haemme polulle metsäalan opinnoissaan alkutaipaleella olevia (2.vuosikurssin) opiskelijoita. Kehityspolulle valittavilta vaadimme hyvää menestystä metsäalanopinnoissa. Vastapainoksi tarjoamme mahdollisuuden tehdä kaikki opintoihin liittyvät toimihenkilöharjoittelut sekä opinnäytetyön metsänhoitoyhdistyksessämme. Lisätietoja kehityspolusta antaa Pekka Sahlman tai Juha Huttunen. Kehityspolku valinnoista ilmoitetaan helmikuun aikana.

Kehityspolusta pidetään infotilaisuudet Kaakkois-Suomen ja Karelia Ammattikorkeakoulujen 2. vuosikurssin MTI-opiskelijoille.

Kehityspolkuhakemukset osoitteeseen pekka.sahlman@mhy.fi ja viestin otsikoksi "Kehityspolkuhakemus". Liitä hakemukseesi ajantasainen opintorekisteriote nykyisistä metsäalanopinnoistasi, sekä muut oleelliset työ- ja opintotodistukset. Jätä hakemus 10.1.2021 mennessä!

Ensisijaisesti täytämme harjoittelupaikat kehityspolkuhakijoiden joukosta, mutta tarvittaessa huomioimme myös muut vapaamuotoiset harjoittelupaikkahakemukset.

Metsuriharjoittelu
Mikäli haluat metsuriharjoitteluun, joka sisältää taimien istutusta ja raivaussahatöitä, ota yhteys suoraan metsänhoitoesimiehiimme. Yhteystiedot löydät osoitteesta www.mhy.fi/pohjois-savo/yhteystiedot