Vuorovaikutustaitojen valmennusta toimihenkilöille
manty-saimaa
Mhy Mänty-Saimaan toimihenkilöille järjestettiin kevään 2026 aikana valmennusta vuorovaikutustaidoissa.
Valmennuksessa tehtiin aluksi itsenäisesti töitä valmentajabottien ja ennakkotehtävien parissa. Valmennuspäivässä ennakkotehtävien tulosten ja päivän harjoitusten avulla kehitettiin yhdessä työskentelyn taitoja ja keinoja sekä pohdittiin sitä miten erilaiset ihmistyypit vaikuttavat yhdessä työskentelyyn ja vuorovaikutukseen. Aiheista syntyi hyvää keskustelua ja hyviä oivalluksia. Valmennuksen teemoihin palataan jatkossa henkilöstöpalavereissa.
Valmennuksen toteutti Valmennuksen Vire; yritysvalmentaja Tuija Tähtinen.
Valmennuksen toteuttamiseen on saatu apuraha Metsämiesten säätiöltä.
Metsämiesten Säätiö on tunnistanut tämän hankkeen rahoittamisen arvoiseksi. Lahjoituksilla Säätiö kasvattaa apurahojen määrää metsäalan hyväksi. Sota-ajan savottajätkien muonahuollosta alkunsa saanut Säätiö kunnioittaa historiaansa nimellään ja tasa-arvoisella toiminnalla. Lisätietoja https://www.mmsaatio.fi/
